Dark Portal Forum: Игры, какими их любим - Dark Portal Forum

Перейти к содержимому

  • 3 Страниц +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

Игры, какими их любим на вкус и цвет ...

#41 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 06 July 2013 - 15:47

Просмотр сообщенияLighto (06 July 2013 - 15:33) писал:

WoW - це гра, а не торт який може спортитися від віку.
Спортити його можуть лише обновлнення, які роблять розробники.


Гра набридає з часом. В мене була колись улюблена гра The Elder Scrolls III: Morrowind/Tribunal/Bloodmoon. Я грав у неї дуже довго і з великим задоволенням. Але з часом вона мені просто набридла, і я припинив в неї грати. Вийшов Oblivion - пограв у нього пару днів і забив. Зі Skyrim'ом впорався за пару годин. Не зачепили, кардинально нового для мене нічого не запропонували. А між ними значно більша різниця, ніж між різними доповненнями WoW. То уяви, як WoW міг набриднути людям за 10 років, бо по суті якихось змін саме у геймплеї нема. Все той самий персонаж, ті самі кнопки, ті самі квести, професії, данжі, шмот, репутація, лише трохи змінилась ротація (але людям, які звикли грати кількома персонажами одночасно, зміна у ротації майже не помітна). Скоріше, WoW - це торт, смак якого не змінився і багатьом набрид.
0

#42 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 06 July 2013 - 19:57

Просмотр сообщенияBunny (06 July 2013 - 13:02) писал:

А щодо твого дитинства, те, що воно тобі подобалось, не робить його кращим за дитинство сучасних дітей. Все залежить від суб'єктивного сприйняття. В мене теж було хороше дитинство, хоча воно і перебігало у часу після розвалу СРСР, коли жити дорослим людям було дуже важко.


Я ніде не сказав, що сучасне дитинство гірше за те дитинство, яке застав його я. Не хвилюйся тебе ображати ніхто не збирається, ато в тебе відразу рефлексія якась, ждеш образ. Звідки така манера спілкування? Моментально перетягуеш розмову у своє русло. І про дитинство я навів лишень факти, висновки ти зробив свої. суб’єктивні, тим самим сказавши, що моє дитинство було грішим ніж твоє, хоча про твоє дитинство не сказав ні слова. Просив аргументів, я їх навів, але тепер видається, що аргуемнти гавнецо. Питання, то на який хер ти їх питав у мене?, що б сказати, що моє дитинство так собі? Вчися хлопче манерам, та невказуй людям на граматичні помилки та інтелект, це останнє, що може бути в "розмові". Не дозволю собі ніколи ображати чієсь дитинство, навожу лише факти. Така манера спілкування, коли в тебе тикають невідомі пальцем починає дратувати. тут треба ставити крапку. Ще під час гри цей індивід мені не сподобався і я тепер розумію чого.
Відповіді на питання стосовно музики так і не було.
І мова спочатку йшла, що Блізи (WoW) спаскудилися і стали суто комерційним проектом. Лише один Буни доводить зворотнє, але це його право.
0

#43 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 06 July 2013 - 22:50

Просмотр сообщенияWoozik (06 July 2013 - 19:57) писал:

Я ніде не сказав, що сучасне дитинство гірше за те дитинство, яке застав його я. Не хвилюйся тебе ображати ніхто не збирається, а то в тебе відразу рефлексія якась, ждеш образ. Звідки така манера спілкування? Моментально перетягуєш розмову у своє русло. І про дитинство я навів лишень факти, висновки ти зробив свої. суб’єктивні, тим самим сказавши, що моє дитинство було гіршим ніж твоє, хоча про твоє дитинство не сказав ні слова. Просив аргументів, я їх навів, але тепер видається, що аргументи г******.


Ну а фразу "зараз цього у дітей немає" написав не ти, і мав на увазі зовсім не те, що твоє дитинство було кращим, ніж у сучасних дітей... Добре, припустимо, що не мав. <_< "тим самим сказавши, що моє дитинство було гіршим, ніж твоє" - це ти сам собі додумав. Я мав на увазі, що те, що моє дитинство було хорошим, не означає, що тоді людям добре жилось, я тоді був дитиною і не знав, що там відбувається у суспільстві, і як людям доводиться існувати. Так само і твої "піжмурки" та інші розваги не характеризують дану епоху. Оце я й мав на увазі, а ти собі вигадав образу.

Просмотр сообщенияWoozik (06 July 2013 - 19:57) писал:

невказуй людям на граматичні помилки та інтелект, це останнє, що може бути в "розмові".


Взагалі-то, існує поняття культури спілкування, так само, як і, наприклад, одягу, що люди вдягають. Якщо поруч з тобою буде стояти голий дядько і розмахувати своєю сарделькою, хоча міг, як всі нормальні люди, вдягнути штані, тебе це не буде дратувати? Прочитай, як він написав те повідомлення. Дядьку за 20 років, він все життя спілкується російською мовою і досі не знає, як слова "лишь" і "знаешь" пишуться, і де коми в реченні ставляться. Про який інтелект може бути мова? І як, оформлюючи своє повідомлення таким чином, можна взагалі претендувати на те, що твоя думка має якусь вагу?

Просмотр сообщенияWoozik (06 July 2013 - 19:57) писал:

Ще під час гри цей індивід мені не сподобався і я тепер розумію чого.


А я навіть знаю, коли я тобі не сподобався. Коли ми в РС тикали Генерала Зарітріана. Ти його танкував, а я хілив. Він на тобі настакав протикання броні, і ти склався з двух ударів за пару секунд. Пам'ятаєш свою реакцію? "@#$%^& хилы", "@#$%^&" - щось приблизно таке, в мене фільтр на щастя завжди ввімкнений. Я тобі сказав стулити свій писок, на що ти відповів, що якщо щось не подобається - шукайте іншого танка. До речі, це було твоя головна позиція - "мені тут нічого не треба, я лише допомагаю, тому робити і говорити буду, що захочу; якщо щось не подобається - до побачення". Чи може коли я тебе на Лічі кікнув на користь якогось рака, бо мені знову твій мат в чаті не хотілось бачити? Чи коли я на Гниломорді тобі намагався пояснити, що слизню ще треба й каст збивати, а ти відмовлявся мене (і не лише мене) розуміти? А ще я всім дуже не подобався, бо в мене ім'я персонажу було "плагіатом", хоча вперше про її існування я дізнався, коли вона на мене ні з того ні з сього наїхала зі звинуваченнями. Так, саме тому я мерзенне створіння...

Просмотр сообщенияWoozik (06 July 2013 - 19:57) писал:

Відповіді на питання стосовно музики так і не було.
І мова спочатку йшла, що Блізи (WoW) спаскудилися і стали суто комерційним проектом. Лише один Буни доводить зворотнє, але це його право.


Ти в курсі, що комерція - це ніщо інше, як прямий синонім слова "торгівля". Тобто некомерційний музичний твір - це твір, який не призначається для продажу. Ти хочеш сказати, що World of Warcraft задумувався, як некомерційний проект, тобто проект не призначений для заробітку на ньому певних коштів? Я тебе розчарую, Blizzard його одразу розробляв для того, щоб заробляти. Тобто це одразу був суто комерційний проект. А з приводу того "спаскудились" чи ні, ось яскравий приклад. "Колян" буквально нещодавно тут на форумі сам писав, що повертається грати в БК, що це найкращий аддон. Скільки він там програв? Так само буде з кожним нитиком, що заявляє, що WoW "спаскудився", бо в той "казково-некомерційний" WoW він грати теж не буде.
0

#44 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 07 July 2013 - 09:08

А епоха тут до чого? піжмурки характеризують моє дитинство часів СРСР, а не всю радянську епоху. Я навів лише факти, нічого більшого. Надумав усе та перевів це в демагогію ти. Знову заводиш співрозмовника в своє русло. Не вживай не потрібних слів та зворотів, пищи по сутті. Що я собі думаю знаю тільки я, не потрібно за мене висловлювати мої думки на форумі.
Ставлення до людей трохи змінив би і не був ми омерзеним створінням. зверхньо дивишся на всіх, по крайній мірі на форумі це видно з усіх постів (Утім цього, звісно ж, не визнаєш ніколи).
Наступне, з голим дядьком я розмови вести не буду. І перед тим як когось тикати пальцем в помилки сам навчися писати бездоганно! Буквосполучення СССР в українській мові відсутнє.
Я й не кажу, що Блізи не комерційний проект з самого почтаку, просто на початковому етапі у них творчість брала верх над комерцією, зараз навпаки. І ще, ви пане не копетентний вести далі розмову про Класику та БК. Сам же визнав, що там нічого не знаеш. Ставимо тут жирну крапку.
0

#45 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 07 July 2013 - 12:21

А до чого тут твоє дитинство тоді? Я почав розмову про цінності СРСР, а не про твоє дитинство...

Чому не визнаю, визнаю, що на тих у кого відсутня культура мовлення, дивлюсь зверхньо. Ті хто не поважають закони, не виконують правил дорожнього руху, "бухають", плюються собі та іншим під ноги і позіхають, не прикриваючи свого рота, курять у громадських місцях тощо - на всіх таких людей дивлюсь зверхньо. Я майже на всю Україну дивлюсь зверхньо, бо в населення відсутні принципи, мораль та культура. А як на тебе дивитись після того, як ти не раз матом обкладав членів свого ж рейду без причини (і навіть, якщо є причина, це не привід ображати інших людей).

Я не маю писати бездоганно, бо ніхто на це не здатен. Навіть у тих, хто не один рік пишуть книжки, є редактори, які вилизують їхній текст. Я живу у суспільстві, в якому 90% населення спілкуються російською мовою, вона в'їдається на підсвідомості і мимохіть проявляє себе час від часу. Ти б ще на мої описки звернув увагу. Зовсім інша справа, коли людина відверто чхає на те, як вона говорить.

Знову ж таки, серед аргументів на вашу користь ми лише виокремили, що постраждав World PvP і зникли гібриди. Жодного факту в підтвердження того, що творчість Blizzard на початку існування WoW була більш "творчою", ніж зараз, не було наведено. Це така дуже загальна заява, яку можна дуже легко повторювати. Я як раз можу помітити те, що якість ландшафту значно виросла у WotLK, коли дизайнери почали приділяти увагу деталям, бо в Азероті дуже мало цікавих локацій, половину Аутленда наче сокирою рубали - варті уваги лише Зангармарш і Тероккар. В Аутленді локації наче розтягнули у розмірах, а прогалини забули чимось заповнити. А які класні боси в 5ппл данжах класики та БК - одні Пачверки.

Скільки ще разів ти будеш ставити "крапку"?
0

#46 Пользователь офлайн   Markodius 

  • Моллюск
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 43
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Кавешка

Отправлено 07 July 2013 - 13:00

Бани ты упоротый...ничего не достиг в жизни а уже на всю страну "зверхньо дивишся".Ты ведешь себя как пуп земли, хотя на самом деле полный 0. Всем все россказываешь кто прав, кто не прав. А кто тебе сказал что ты прав?
0

#47 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 07 July 2013 - 13:01

Ще раз наголошу, коли навчишся писати бездоганно, тоді починай тикати людям в їх граматичні помилки. Або хоча б отримай наукову ступінь з філології, яка, начебто, може дати підгрунтя для того аби тикнути пальцем в помилку. Почни рахуватися з думками інших та поважати їх позицію. Тобі дано конкретне зауваження на рахунок грамотності, де потрібно або просто промовчати, або визнати його. Але впертість не дозволяє цього зробити. І редактори тут нідочого, тут книжок ніхто не пише. Та головне, вони знову ж таки не тикають про помилки іншим, бо знають, що у самих їх просто тьма. У нас лишень форум, де "грамотіїв" фактично немає, за виключенням деяких. Звісно, потрібно намагатися писати правильно, але ж хто як уміє. Твоє ставлення вже до цеї дрібниці говорить власне про загальне ставлення до всього, чого не визнаєш ти. Хоча помилка про СРСР була зроблена, що формально дає усім читачам констатувати, що власне сам ти припускаешся помилок. Питання. То навіщо неграмотна людина вказує про якісь помилки іншій? Як на мене це просто безглуздя та смішно. Просто визнай їх та й годі, та не розводь демагогій з цього приводу.
(Тролить я вмію і гарно)
Хоть форум ожив на трохи
0

#48 Пользователь офлайн   NierRa 

  • Микроб
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 0
  • Регистрация: 10 August 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Найс

Отправлено 07 July 2013 - 14:51

Забавный холиварчик.
Любитель фактов с девятью персонажами доказывает, что аддон в котором он играет лучше тех, в которых он не играл.

Я процитирую некоторые факты, раз ты их так любишь:


Ониксия

Цитата

Ониксия присутствовала в игре с самого релиза и была серьезным испытанием на прочность для рейда из 40 человек. С ней связано множество интересных историй. Например, знаменитая фраза «Лупи дракончиков!», прозвучавшая в одном из роликов, даже была увековечена в одноименном достижении. Еще в те времена ходила байка о том, что с босса падает маунт в виде самой Ониксии.

Во время очередной годовщины игры, Blizzard Entertainment обновила подземелье с коварной драконицей, адаптировав его для игроков 80 уровней. Данж оказался лишь тенью былого хардкорного испытания, зато он был насквозь пропитано ностальгией:

Одна из самых интересных и масштабных квестовых цепочек, убранная во втором дополнении, позволяла раскрыть тайны пропавшего короля Альянса — Варианна Ринна. О его судьбе до возвращения на трон также рассказывал комикс. Ониксия, притворившись аристократкой Катраной Престор, сеяла смуту и раздор при дворе Штормграда, вызвав восстание каменщиков во главе с Ван-Клиффом. Ей почти что удалось уничтожить не только короля, но и само королевство людей. Однако, преодолев все трудности, Ринн смог вернуться на трон и уничтожить Ониксию, захватившую его сына — принца Андуина.



Рагнарос

Цитата

Как и Ониксия, Рагнарос был очень серьезным испытанием для подписчиков, игравших в World of Warcraft сразу после релиза. Большинство гильдий не могли справиться даже с первыми лавовыми гигантами, охранявшими вход в Огненные Недра, не говоря уже о финальном боссе.



Ан-Кираж

Цитата

Говоря о Киражских подземельях, стоит помнить и о том, что само попадание туда требовало выполнения сложнейшей и самой длинной в истории WoW цепочки заданий. Вся фракция должна была долгое время собирать ресурсы для Киражской войны, дабы всего один (!) игрок мог стукнуть в гонг, сигнализируя распечатывание ворот Ан'Киража.



Четыре всадника (Наксрамас)

Цитата

Пожалуй, самый сложный босс «классики» был представлен квартетом рыцарей смерти на службе Короля-Лича. Многие участники хардкорных гильдий до сих пор с содроганием вспоминают многочасовые попытки покончить с этим боссом. Малейшая оплошность всего одного из сорока игроков каралась путешествием на кладбище всей рейдовой группы. Убийство всадников требовало воистину колоссальной координации. Первая победа над ними настала спустя семь недель безуспешных попыток. Современным рейдерам подобные цифры не приснятся и в страшном сне. И не забывайте: чтобы попасть в старый Наксрамас тогда требовалась выполнить ряд сложных заданий, да и позволить себе пойти туда могли лишь лучшие PvE гильдии.

Именно потому, что увидеть такой великолепный инстанс в свое время удалось лишь единицам, разработчики из Blizzard вернули его как первое рейдовое подземелье дополнения World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Правда был он настолько упрощен, что все боссы (в том числе и всадники) проходились за максимум пару вечеров.



Про Иллидана, леди Вайши и Кель-Таса я промолчу ибо тем, кто играл в то время и так понятно все. Это было к вопросу о сложности контентов.

Сухие факты специально для тебя.
Кроме этого не надо забывать, что все рейды были для 40 человек. Ощущаешь разницу?
Кроме этого легендарные вещи были действительно легендарными. Ну-ка напиши у кого ты видел Анафему или Атиеш или хотя бы Пепел Алара в актуальное время
Кроме этого нельзя было быть топом в ПвЕ и ПвП одновременно. В ПвЕ нужно было идти на Ониксию, чтобы сделать себе шмотки с резистом, для того чтобы после пойти в МК. В Молтен Коре нужен был хант, который сделал эпическую цепочку на транквил-шот (Скилл, снимающий берсу), иначе собаку (первого босса!) было не убить.
В ПвП была другая система званий и чтобы быть в топе, нужно каждую неделю было доказывать это.
Кроме этого 1000 голда это было как миллион сейчас, если не больше.
Кроме этого был сюжет, всем знакомые герои. Любой персонаж до каты, кроме Смертокрыла это имя! В Пандарии я не знаю никого из боссов, даже сранного Гароша в оригинальной истории упоминали как инвалида и овоща, и то мельком и один раз в побочном квесте.

Хватит тебе фактов? Сможешь их в кучу собрать сам и выделить по пунктам?

Система ЛФГ/ЛФР это такой лол. Фарм репы упростился до невозможного, дейлики теперь можно делать в соло.
Лично я не знаю где находятся входы в рейды Пандарии но мне не стыдно. Я знаю где находятся все данжи/рейды классики, бк, лк, ну и каты пусть будет. Я знаю как пройти по BRD/UBLRS без сраной карты наизусть. Я знаю наизусть все бесполезные, но труднофармящиеся фракции типа Зандаларов, Ториевого братства и.т.д

Напоследок - в пандарии появилось много хорошего (Арена Морд`бой, Остров Грома, Битва питомцев(неожиданно да?) и.т.д), но это не значит что ВоВ стал лучше. Это всего лишь значит, что Близы пытаются такими нововведениями удержать аудиторию.
Для меня самый главный минус - убийство сюжета. Непонятные повороты с Джайной Праудмур, предсказуемый тупизм Гароша и.т.д
0

#49 Пользователь офлайн   Markodius 

  • Моллюск
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 43
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Кавешка

Отправлено 07 July 2013 - 18:47

Найс мой поклон! :blush:
0

#50 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 09 July 2013 - 10:35

Кроме этого не надо забывать, что все рейды были для 40 человек. Ощущаешь разницу?

Абсолютно згоден, що рейд з 40 чоловік значно епічніше, ніж 25. А якби був рейд з 80-ти, то було б ще крутіше. Але є дві дуже серйозні проблеми. По-перше, скільки часу буде витрачатись на збір команди. Буде постійна текучка - хтось буде переставати грати в WoW, хтось поїде у відпустку чи навпаки почнеться якась сесія, хтось з кимось посвариться. А в самому рейді будуть постійні простої АФК чи дісконекти. Катаклізм наочно продемонстрував, що багатьом байдуже навіть на 25-ку, то що вже казати про 40. По-друге, у рейді з 40-ка чоловік ФПС буде падати нижче плінтуса і, скажімо, мені б довелося грати не на "ультра" налаштуваннях, а на найнижчих. І все одно невідомо, чи сильно б це покращило ситуацію, бо коли я ходив в ЛФР Душі Дракона, як я не намагався підняти свій ФПС - нічого не виходило. Я не проти великих рейдів, але це має бути опціонально, а не примусово.

Кроме этого легендарные вещи были действительно легендарными. Ну-ка напиши у кого ты видел Анафему или Атиеш или хотя бы Пепел Алара в актуальное время

Знову ж, я не проти того, щоб легендарні предмети було дуже складно дістати. Але я абсолютно не згоден з тим, що вони мають бути лише для певних класів чи ролей. Уся система легендарних предметів до Катаклізму включно була кривою - комусь WoW пропонував шматочок контенту, а комусь пропонував посмоктати лапу.

Кроме этого нельзя было быть топом в ПвЕ и ПвП одновременно.

І це теж неправильно. Якщо у людини достатньо вміння та часу, щоб досягти вершини в кожному аспекті гри, то чого не надати йому можливість це зробити? В тому то й річ, що ти розповідаєш про штучні бар'єри, які не представляють якоїсь серйозної складності, але вимагають купу часу. Можливо це колись і було цікаво робити, але уяви, що ти будеш чотири аддони поспіль робити одні і ті самі квести, щоб викачати чергову репутацію, щоб отримати доступ у черговий рейдовий данж. Звичайно, це приємно згадувати, коли востаннє ти це робив більше п'яти років тому, ностальгія все ж. Але якби впродовж десяти років людям доводилось займатись безперервним гріндом репутацій, у WoW би вже давно майже ніхто не грав.

В ПвЕ нужно было идти на Ониксию, чтобы сделать себе шмотки с резистом, для того чтобы после пойти в МК.

Цікава ідея, не маю нічого проти.

В Молтен Коре нужен был хант, который сделал эпическую цепочку на транквил-шот (Скилл, снимающий берсу), иначе собаку (первого босса!) было не убить.

А ти уяви, що в твоїй рейдовій групі нема ханта, і одного дня тобі ваш РЛ заявляє, що послуг мага вони більше не потребують і дропають тебе із складу. Або просять тебе швиденько викачати ханта, нагріндити купу репутацій, шмот з резістом і ланцюжок на скілл... Blizzard не раз заявляли, що вони в рейді хочуть бачити не класи, а людей, і тут я повністю з ними згоден. Такий самий фейл у них був в Душі Дракона, коли людям доводилось стакати магів і рогів, щоб пробитися крізь спину в ХМі.

В ПвП была другая система званий и чтобы быть в топе, нужно каждую неделю было доказывать это.

Нічого не можу про це сказати - добре це було чи погано.

Кроме этого 1000 голда это было как миллион сейчас, если не больше.

По-перше, ти сильно перебільшуєш, бо в класиці змінити спек коштувало 50 золота, тобто за твоїм курсом зараз б це коштувало 50000. Спробуй хоча б раз на місяць витрачати таку суму. По-друге, у багатьох гравців і зараз більше 5000 золота не побачиш, у мене по всіх персонажах розкидано десь майже 80000, тобто я собі навіть яка купити не можу.

Кроме этого был сюжет, всем знакомые герои. Любой персонаж до каты, кроме Смертокрыла это имя! В Пандарии я не знаю никого из боссов, даже сранного Гароша в оригинальной истории упоминали как инвалида и овоща, и то мельком и один раз в побочном квесте.

А це удар нижче пояса. Хоча я і пройшов повністю кампанії Reign of Chaos та The Frozen Throne, я ніколи особливо не цікавився їхнім сюжетом. Що відбувалось у The Frozen Throne я взагалі вже і не згадаю. Тому мені чесно кажучи начхати, кого я буду вбивати наступним - Іллідана чи Аладдіна. Хто він такий і яка в нього історія, мене не стосується. Мене цікавить механіка бою і те, як цей бій загалом виглядає. Тому сказати, де був кращий сюжет та герої, я не можу, вони мені всі на одне обличчя.

Система ЛФГ/ЛФР это такой лол.

ЛФР мені теж не подобається, але я туди майже не ходжу. А ЛФГ не чіпай - це найвеселіший спосіб прокачки персонажа. Я 8 персонажів викачував класичним способом через те, що хотів швидше прокачати гільдію, тому кому, як не мені, знати, наскільки це унилий процес. Зараз вже гільдія 25-ого рівня і ворлока я качаю в ЛФГ, ти й уявити не можеш, яке це щастя.

Фарм репы упростился до невозможного, дейлики теперь можно делать в соло.

Так і мало статись. Якби ти сам це робив із разу в раз у кожному аддоні, то б не ностальгічно згадував про це, а давно б вже скасував свою підписку.

Лично я не знаю где находятся входы в рейды Пандарии но мне не стыдно. Я знаю где находятся все данжи/рейды классики, бк, лк, ну и каты пусть будет. Я знаю как пройти по BRD/UBLRS без сраной карты наизусть. Я знаю наизусть все бесполезные, но труднофармящиеся фракции типа Зандаларов, Ториевого братства и.т.д

Нікому не соромно. Якщо захочеш вивчити - дізнаєшся і вивчиш. Це безпредметна розмова.

Напоследок - в пандарии появилось много хорошего (Арена Морд`бой, Остров Грома, Битва питомцев(неожиданно да?) и.т.д), но это не значит что ВоВ стал лучше. Это всего лишь значит, что Близы пытаются такими нововведениями удержать аудиторию.

Можна це назвати, як завгодно, але будь-яка річ має змінюватись. Тут є лише два варіанта - або ностальгічно буркотіти, що колись воно було зовсім не так, або скаржитись на те, що розробники нічого не змінюють. Мені, наприклад, дуже подобається Dodge Charger 69-ого року випуску - шикарний дизайн, величезний двигун, який шикарно звучить, класика muscle-карів, машина-легенда. Але це все мені не заважає визнати, що в порівнянні з сучасними автомобілями, цей автомобіль нікуди не годиться. Спалює забагато пального, викидає забагато CO2; видає мало потужності, як на свій об'єм, при цьому дуже шумний; небезпечний, як для тих, хто всередині, так і для пішоходів; заважкий, погано керується і гальмує; відсутній будь-який комфорт...

Для меня самый главный минус - убийство сюжета. Непонятные повороты с Джайной Праудмур, предсказуемый тупизм Гароша и.т.д

Як на мене, сюжет Warcraft'у і WoW завжди був таким собі. Те саме можу сказати про Star Wars, LotR і The Elder Scrolls - воно наче і цікаво, але з точки зору сюжету не розумію, чим тут можна так захоплюватись, хоча в них є безліч фанатів. Тому можливо те, що ти кажеш, з якогось боку і правда, але оцінка кожної людини буде суб'єктивною.
0

#51 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 09 July 2013 - 11:06

тут тебе не питають правильно чи ні. І коли були рейди в класику на 40 рил, люди рейдили, люди здавали сесії. На рахунок графіки то вона в силу розвитку комп технологій весь час удосконалюється, що було ультрою на класику зараз нормал. І те, що в тебе стоїть металолом це не значить, що люди не будуть рейдити на ультра налаштуваннях в рейді. І головне, де аргументи того, що панда краща? Мова йде про те що гра спростилася на користь збільшення аудиторій. Відповідно збільшення доходів, чи при наймні утримати їх на попередньому рівні.
"Знову ж, я не проти того, щоб легендарні предмети було дуже складно дістати. Але я абсолютно не згоден з тим, що вони мають бути лише для певних класів чи ролей. Уся система легендарних предметів до Катаклізму включно була кривою - комусь WoW пропонував шматочок контенту, а комусь пропонував посмоктати лапу". Знову ж демагогія, де аргументи? Те, що ти смокчеш лапу не значить, що її смокче більшість.
"По-перше, ти сильно перебільшуєш, бо в класиці змінити спек коштувало 50 золота, тобто за твоїм курсом зараз б це коштувало 50000. Спробуй хоча б раз на місяць витрачати таку суму. По-друге, у багатьох гравців і зараз більше 5000 золота не побачиш, у мене по всіх персонажах розкидано десь майже 80000, тобто я собі навіть яка купити не можу." У нас в країні долара курс також без змін, але... (я думаю ти сам знаеш).
І головне, Найс лише під кінець сказав мені. До цього навів об’єктивні факти без упередженого ставлення. Ти ж весь час якаєш та менікаєш, чистої води суб’єктивізм. Фактів ноль.
"І це теж неправильно. Якщо у людини достатньо вміння та часу, щоб досягти вершини в кожному аспекті гри, то чого не надати йому можливість це зробити? В тому то й річ, що ти розповідаєш про штучні бар'єри, які не представляють якоїсь серйозної складності, але вимагають купу часу. Можливо це колись і було цікаво робити, але уяви, що ти будеш чотири аддони поспіль робити одні і ті самі квести, щоб викачати чергову репутацію, щоб отримати доступ у черговий рейдовий данж. Звичайно, це приємно згадувати, коли востаннє ти це робив більше п'яти років тому, ностальгія все ж. Але якби впродовж десяти років людям доводилось займатись безперервним гріндом репутацій, у WoW би вже давно майже ніхто не грав." Якшо память не зраджує то репа качається 1 раз, до чого тут знову і знову? Цеп на вхід робився також 1 раз. Знову щось надумав собі.
0

#52 Пользователь офлайн   Робин 

  • Медуза
  • Pip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 10
  • Регистрация: 15 June 12
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Робин

Отправлено 14 July 2013 - 02:02

Не сприймайте серйозно, але це мені нагадує двох жаб, в одному болоті, які спорять чиє болото краще))) :bb:
0

#53 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 14 July 2013 - 11:55

Може я і жаба, але я не стверджую, що моє болото краще, я намагаюсь пояснити іншим жабам, що їхнє болото не краще. :)
0

#54 Пользователь офлайн   Даб 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 65
  • Регистрация: 28 March 12
  • ГородАлькатрас
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:ХУХУ

Отправлено 22 July 2013 - 21:45

☺MINECRAFT☺


0

#55 Пользователь офлайн   Brimbor 

  • Руководитель проекта
  • Группа: GM
  • Сообщений: 157
  • Регистрация: 13 July 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Brimbor

Отправлено 23 July 2013 - 13:20

Просмотр сообщенияДаб (22 July 2013 - 21:45) писал:

☺MINECRAFT☺


http://cs.sankakucomplex.com/data/c3/b1/c3b16f03527a6b1ddf3e21a3a56335c7.jpg

#56 Пользователь офлайн   NierRa 

  • Микроб
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 0
  • Регистрация: 10 August 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Найс

Отправлено 25 July 2013 - 18:45

Minecraft быстро надоедает. Хотя я в сборку ftb поиграл 3-4 месяца.
0

#57 Пользователь офлайн   Snowpard 

  • Моллюск
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 51
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Snowpard

Отправлено 14 August 2013 - 17:08

"Всем Мир, посоны!"

Грав на БК та ВотЛК. На каті не грав з принципу, "ибо нефиг". На пандах тим більше.
Дуже хотів би застати класику, але, на жаль, почав грати, коли вже всі активно пересіли на БК. Тому про класику в принципі нічого сказати не можу, але, думаю, мені б там сподобалось.
Щодо того, на чому грав: БК (имхо) цікавіше й прикольніше, епічніше, легендарні боси та підземелля. На ВотЛК не подобався баланс в ПвП, але грати було цікаво, тому й ВотЛК люблю.
А ката й панди... Дехто зі знайомих грає, хтось там, хтось там, кажуть, що скучно. Нема масс ПвП, яке я так любив, можна самотужки завалити тих босів, на яких раніше йшли рейдами... Одним словом, гра перетворилася в суцільний УГ, а чати в грі - в суцільний дитячий лемент.
В плані персонажів - завжди грав лише магом, на інших не вистачало ні сил, ні часу. Та й бажання особливого не було. Адже суть гри не в тому, скільки персів чи професій ти маєш, а в тому, щоб насолоджуватися самим процесом гри: качем, проходженням цікавих квестів, ознайомленням з неймовірно красивим світом ВоВу, спілкуванням з гравцями, взаємодопомозі, просто допомозі, в ПвП, в штурмах міст інших фракцій.
Ось прекрасне відео:
http://www.youtube.c...h?v=0grgDvcnMrY
Хто не бачив - обов'язково подивіться. Може щось зрозумієте (тонкий натяг на декого).
"Отакі от у нас пироги!"
http://i.piccy.info/i7/7142b885795a2bc0c5a2c8e62bcddfb1/4-75-190/27809072/gQXvkyX7pZc_500.jpghttp://i.piccy.info/a3/2013-08-14-15-08/i7-4987209/500x267-r/i.gif

P.S.
Радий бачити знайомі ніки)

0

  • 3 Страниц +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

1 человек читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей