Кроме этого не надо забывать, что все рейды были для 40 человек. Ощущаешь разницу?
Абсолютно згоден, що рейд з 40 чоловік значно епічніше, ніж 25. А якби був рейд з 80-ти, то було б ще крутіше. Але є дві дуже серйозні проблеми. По-перше, скільки часу буде витрачатись на збір команди. Буде постійна текучка - хтось буде переставати грати в WoW, хтось поїде у відпустку чи навпаки почнеться якась сесія, хтось з кимось посвариться. А в самому рейді будуть постійні простої АФК чи дісконекти. Катаклізм наочно продемонстрував, що багатьом байдуже навіть на 25-ку, то що вже казати про 40. По-друге, у рейді з 40-ка чоловік ФПС буде падати нижче плінтуса і, скажімо, мені б довелося грати не на "ультра" налаштуваннях, а на найнижчих. І все одно невідомо, чи сильно б це покращило ситуацію, бо коли я ходив в ЛФР Душі Дракона, як я не намагався підняти свій ФПС - нічого не виходило. Я не проти великих рейдів, але це має бути опціонально, а не примусово.
Кроме этого легендарные вещи были действительно легендарными. Ну-ка напиши у кого ты видел Анафему или Атиеш или хотя бы Пепел Алара в актуальное время
Знову ж, я не проти того, щоб легендарні предмети було дуже складно дістати. Але я абсолютно не згоден з тим, що вони мають бути лише для певних класів чи ролей. Уся система легендарних предметів до Катаклізму включно була кривою - комусь WoW пропонував шматочок контенту, а комусь пропонував посмоктати лапу.
Кроме этого нельзя было быть топом в ПвЕ и ПвП одновременно.
І це теж неправильно. Якщо у людини достатньо вміння та часу, щоб досягти вершини в кожному аспекті гри, то чого не надати йому можливість це зробити? В тому то й річ, що ти розповідаєш про штучні бар'єри, які не представляють якоїсь серйозної складності, але вимагають купу часу. Можливо це колись і було цікаво робити, але уяви, що ти будеш чотири аддони поспіль робити одні і ті самі квести, щоб викачати чергову репутацію, щоб отримати доступ у черговий рейдовий данж. Звичайно, це приємно згадувати, коли востаннє ти це робив більше п'яти років тому, ностальгія все ж. Але якби впродовж десяти років людям доводилось займатись безперервним гріндом репутацій, у WoW би вже давно майже ніхто не грав.
В ПвЕ нужно было идти на Ониксию, чтобы сделать себе шмотки с резистом, для того чтобы после пойти в МК.
Цікава ідея, не маю нічого проти.
В Молтен Коре нужен был хант, который сделал эпическую цепочку на транквил-шот (Скилл, снимающий берсу), иначе собаку (первого босса!) было не убить.
А ти уяви, що в твоїй рейдовій групі нема ханта, і одного дня тобі ваш РЛ заявляє, що послуг мага вони більше не потребують і дропають тебе із складу. Або просять тебе швиденько викачати ханта, нагріндити купу репутацій, шмот з резістом і ланцюжок на скілл... Blizzard не раз заявляли, що вони в рейді хочуть бачити не класи, а людей, і тут я повністю з ними згоден. Такий самий фейл у них був в Душі Дракона, коли людям доводилось стакати магів і рогів, щоб пробитися крізь спину в ХМі.
В ПвП была другая система званий и чтобы быть в топе, нужно каждую неделю было доказывать это.
Нічого не можу про це сказати - добре це було чи погано.
Кроме этого 1000 голда это было как миллион сейчас, если не больше.
По-перше, ти сильно перебільшуєш, бо в класиці змінити спек коштувало 50 золота, тобто за твоїм курсом зараз б це коштувало 50000. Спробуй хоча б раз на місяць витрачати таку суму. По-друге, у багатьох гравців і зараз більше 5000 золота не побачиш, у мене по всіх персонажах розкидано десь майже 80000, тобто я собі навіть яка купити не можу.
Кроме этого был сюжет, всем знакомые герои. Любой персонаж до каты, кроме Смертокрыла это имя! В Пандарии я не знаю никого из боссов, даже сранного Гароша в оригинальной истории упоминали как инвалида и овоща, и то мельком и один раз в побочном квесте.
А це удар нижче пояса. Хоча я і пройшов повністю кампанії Reign of Chaos та The Frozen Throne, я ніколи особливо не цікавився їхнім сюжетом. Що відбувалось у The Frozen Throne я взагалі вже і не згадаю. Тому мені чесно кажучи начхати, кого я буду вбивати наступним - Іллідана чи Аладдіна. Хто він такий і яка в нього історія, мене не стосується. Мене цікавить механіка бою і те, як цей бій загалом виглядає. Тому сказати, де був кращий сюжет та герої, я не можу, вони мені всі на одне обличчя.
Система ЛФГ/ЛФР это такой лол.
ЛФР мені теж не подобається, але я туди майже не ходжу. А ЛФГ не чіпай - це найвеселіший спосіб прокачки персонажа. Я 8 персонажів викачував класичним способом через те, що хотів швидше прокачати гільдію, тому кому, як не мені, знати, наскільки це унилий процес. Зараз вже гільдія 25-ого рівня і ворлока я качаю в ЛФГ, ти й уявити не можеш, яке це щастя.
Фарм репы упростился до невозможного, дейлики теперь можно делать в соло.
Так і мало статись. Якби ти сам це робив із разу в раз у кожному аддоні, то б не ностальгічно згадував про це, а давно б вже скасував свою підписку.
Лично я не знаю где находятся входы в рейды Пандарии но мне не стыдно. Я знаю где находятся все данжи/рейды классики, бк, лк, ну и каты пусть будет. Я знаю как пройти по BRD/UBLRS без сраной карты наизусть. Я знаю наизусть все бесполезные, но труднофармящиеся фракции типа Зандаларов, Ториевого братства и.т.д
Нікому не соромно. Якщо захочеш вивчити - дізнаєшся і вивчиш. Це безпредметна розмова.
Напоследок - в пандарии появилось много хорошего (Арена Морд`бой, Остров Грома, Битва питомцев(неожиданно да?) и.т.д), но это не значит что ВоВ стал лучше. Это всего лишь значит, что Близы пытаются такими нововведениями удержать аудиторию.
Можна це назвати, як завгодно, але будь-яка річ має змінюватись. Тут є лише два варіанта - або ностальгічно буркотіти, що колись воно було зовсім не так, або скаржитись на те, що розробники нічого не змінюють. Мені, наприклад, дуже подобається Dodge Charger 69-ого року випуску - шикарний дизайн, величезний двигун, який шикарно звучить, класика muscle-карів, машина-легенда. Але це все мені не заважає визнати, що в порівнянні з сучасними автомобілями, цей автомобіль нікуди не годиться. Спалює забагато пального, викидає забагато CO2; видає мало потужності, як на свій об'єм, при цьому дуже шумний; небезпечний, як для тих, хто всередині, так і для пішоходів; заважкий, погано керується і гальмує; відсутній будь-який комфорт...
Для меня самый главный минус - убийство сюжета. Непонятные повороты с Джайной Праудмур, предсказуемый тупизм Гароша и.т.д
Як на мене, сюжет Warcraft'у і WoW завжди був таким собі. Те саме можу сказати про Star Wars, LotR і The Elder Scrolls - воно наче і цікаво, але з точки зору сюжету не розумію, чим тут можна так захоплюватись, хоча в них є безліч фанатів. Тому можливо те, що ти кажеш, з якогось боку і правда, але оцінка кожної людини буде суб'єктивною.