Dark Portal Forum: Игры, какими их любим - Dark Portal Forum

Перейти к содержимому

  • 3 Страниц +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

Игры, какими их любим на вкус и цвет ...

#21 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 01 July 2013 - 14:20

Варкрафт став більш простим, що звісно багатьом це не подобається. Взяти той самий класік, для того аби зібрати фул сет то треба було собі геморой насидіти (перебільшення, але для суті). Ті самі квести для класів, які були критичними для того чи іншого класу, зараз цього немає, мені, як приклад, так відміна квестів не подобається. Чим простіше грати, тим більше людей, чим більше людей, тим більше грошей :) Головне утримати ту грань простоти аби не відлякати усіх клієнтів. От і все. Всі ці ігри звісно комерційні проекти, але на початку виходить більш якісний продукт в плані дієвості, захоплень, вражень... Далі більш якійсний продукт в плані професіоналізму команди творців того чи іншого проекту, де враження та захоплення, здебільшого виникають лише на початковій фазі знайомлення з новим інтерфесом, механікою і т.д., оскільки довготривалих вражень у звязку з простотою гри стає з кожним роком все менше й менше. Скоро буде час, коли Блізи почнуть випускати по два аддони на рік :)
1

#22 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 01 July 2013 - 15:21

Зараз у ВоВі значно більше контенту. Якщо не спрощувати, у людей не вистачатиме часу і на половину. У мене, наприклад, задротства значно більше, ніж було у будь-якого гравця з класики: спробуй сам прокачати гільдію, 11 персонажів, кожному професії всі повивчати, кожний день ферми всі зібрати (і це я досі в процесі)... а якщо ще й збодуна всі дейли робити і ЛФР чистити щотижня (хоча б одним персонажем), то дах поїде точно. Це ще не кажучи про справжній рейдинг, бої петів, ПвП, ачіви, маунти, пети та можливо ще якась лабуда, до якої в мене руки не скоро дійдуть. Тому не треба розповідати, що все зараз стало просто. Можливо деякі окремі елементи і були спрощені, але в цілому гра стає все складнішою і складнішою з кожним патчем.

Якщо по-простому, у класіку треба було виконати 10 дій, витративши на кожну по 40 годин, то зараз треба виконати 1000 дій, витративши на кожну по 4 години (фігурально кажучи).
0

#23 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 01 July 2013 - 17:27

От знову, пост назад сам писав, шо почав грати з Кати. То звідки ти знаеш, як та на БК було чи класику? Як можна порівнювати ускладнення не маючи власних фактів? Пробни ще качати трьох персів в одночасі, то взагалі буде складно. Ускладнювати можна завжди, було б бажання. І хто сказав шо треба по 20 чарів качати, чи то всі профи? Коли якість переходить в кількість то це вже не гра. Ти не зрозумів суті, гра починає оказуалюватися до "не могу", а це, якшо чесно, починає харити вже. От тільки розмір ще підводить. Оце і є спрощення.
0

#24 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 01 July 2013 - 17:53

Просмотр сообщенияWoozik (01 July 2013 - 17:27) писал:

От знову, пост назад сам писав, шо почав грати з Кати. То звідки ти знаеш, як та на БК було чи класику? Як можна порівнювати ускладнення не маючи власних фактів? Пробни ще качати трьох персів в одночасі, то взагалі буде складно. Ускладнювати можна завжди, було б бажання. І хто сказав шо треба по 20 чарів качати, чи то всі профи? Коли якість переходить в кількість то це вже не гра. Ти не зрозумів суті, гра починає оказуалюватися до "не могу", а це, якшо чесно, починає харити вже. От тільки розмір ще підводить. Оце і є спрощення.


Ну то розповідай, чим класік був кращий. Тільки наведи конкретні приклади і бажано штук 5-6. А то я лише бачу вайн про те, що тепер все погано, але ніхто не говорить, що було тоді такого хорошого.
0

#25 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 04 July 2013 - 00:09

Я ж навів приклад, чи ти їх не бачив? Розжовувати не буду, вибачай.
0

#26 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 04 July 2013 - 11:23

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 00:09) писал:

Я ж навів приклад, чи ти їх не бачив? Розжовувати не буду, вибачай.


Ти навів лише один приклад - квести для класів. Вони тоді були, тепер їх нема, тому ВоВ зараз поганий, а тоді був хороший. Ще ти щось казав про швидкість отримання фул сету, але детально не описав, яка конкретно різниця тебе не влаштовує. Тому особисто мені здається, що тобі ВоВ "не подобається", тому що в інтернеті зараз модно корчити з себе старого пердуна - буркотіти про те, що колись трава була зеленішою. Тим паче, що ти сам відмовився наводити аргументи. Маю підозру, що вони не існують.

Особисто я спілкувався з хлопцем, який грав з класіку, і він дійсно казав, що тоді ВоВ був кращий. Але тому, що тоді це було, по-перше, щось нове, а, по-друге, звідти в нього лишились спогади. А ще він додав, що якщо відкинути емоції і тверезо оціни картину, то насправді ВоВ тоді був сирим, кривим і недоробленим у порівнянні з тим, що ми маємо зараз.
0

#27 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 04 July 2013 - 23:00

То ти пане читаеш то, що тобі потрібно. Кількість персонажів 90 лвл говорить само за себе. Якість перейшла в кількість. Які аргументи тут ще можуть бути, яких в постах більш чим достатньо? І квести та сети то не головні серед них, якшо ти уважно читав пости.
І дуже рідко, проекти, які мають продовження мають такий успіх як перший, бо далі йдуть вже за баблом (повертаємося до того з чого почали), а не за ідеєю і т.д. і т.п.
Успіхів на просторах Пандокрафта. Сам там граю і буду грати, але WoW вже не той і хер хто мене в цьому переконає.
П.С. Варкрафт найкраща гра в світі бо в неї граєш ти і я:) та ще мільйони гравців. Тему можна припиняти. Тебе не переконаєш, та й мене, як зазначалось вище, також. Тобі просто воно ще нове та ейфорія від гри дається в знаки. Бажаю що б ці почуття пройшли якомога швидше. Це є велике зло.

П.П.С. (якийсь патруль вийшов). Колян, як там Дота?
0

#28 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 05 July 2013 - 00:23

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 23:00) писал:

Кількість персонажів 90 лвл говорить само за себе. Якість перейшла в кількість.


Те, що в мене є 9 персонажів 90-ого рівня, і те, що зараз значно більше контенту, ніж було колись, не має жодногу зв'язку із якістю. Коли робляться подібні заяви, знову ж потребуються певні аргументи, які свідчать про те, що якість контенту знизилась.

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 23:00) писал:

Які аргументи тут ще можуть бути, яких в постах більш чим достатньо?


У ваших постах жодного аргументу, лише загальні слова, які може сказати кожен. "Панди. ВоВ оказуалили. ВоВ вже не той. Зараз все-все стало просто." - це не аргументи. Знову виникає враження, що ти просто тролиш. Пишу, наведи аргементи. Відповідаєш, що аргументи наведені. Стільки слів, скільки ти використав для написання попереднього повідомлення, можна було використати для написання 30 пунктів, аби вони існували. Аргументом в даному випадку буде чітке порівняння окремого елементу, яким він був колись, з тим, що є зараз, та поясненням, чому саме колись він був кращим.

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 23:00) писал:

І квести та сети то не головні серед них, якшо ти уважно читав пости.


Процитуй мені те, що випало з мого "неуважного" поля зору.

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 23:00) писал:

І дуже рідко, проекти, які мають продовження мають такий успіх як перший, бо далі йдуть вже за баблом (повертаємося до того з чого почали), а не за ідеєю і т.д. і т.п.


Ідея - вона одна на весь проект. Не важливо, скільки буде продовжень, вона одна на всі продовження. Просто спочатку вона дійсно є новою, а потім вона всім набридає. Саме це я і писав про ВоВ - це стара гра. За баблом вони ішли одразу, просто тоді вони ішли за баблом з новою ідеєю, а зараз ідуть за баблом з тією самою ідеєю, але після чотирьох аддонів.

Просмотр сообщенияWoozik (04 July 2013 - 23:00) писал:

Тобі просто воно ще нове та ейфорія від гри дається в знаки. Бажаю що б ці почуття пройшли якомога швидше. Це є велике зло.


Воно мені давно вже не нове, не сміши. Просто я людина звички, я граю в 3-4 перевірені гри і рідко пробую щось нове, бо воно мені не треба. Просто мені вже набридла ця мода на старперство. І це стосується не лише ВоВу. Дітки почали активно в інтернеті перейматись своїм віком та віком оточуючих, активно робити картинки з магнітними касетами, дискетами, розповідати про цінності, які були за радянського союзу, про найкращі в світі радянські мультики та багато чого іншого, що вони встигли пізнати, а "школо**" (яка аж на рік молодша) не встигла. Так само і у ВоВі.

P.S. Просто я не вірю, що ти віриш в те, що сам пишеш. На мою думку, ти лише піддався віянню моди.
0

#29 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 05 July 2013 - 08:51

Там чорним по білому написано про головний аргумент, тикнути пальцем буде дуже просто, слідкуй за бесідою. Я вірю у все те що пишу і ніякого старперства. На рахунок ідей не мели дурниць. На першому етапі цих ідей ціла куча, далі все висмокчують з пальців (стосується абсолютно всіх проектів) бо бабло треба рубати ще більше, якого завжди мало. Гра псується, вірінше стає більш комерційною, хоча одне це одне й те ж саме з кожним патчем і так воно буде далі. Суть постів не про данину моді, а про те, що варкрафт зараз сутто комерс проект і в цій гонці місце цікавим ідеям вже немає місця.
п.с. а в ссср було не так вже й погано, по крайній мірі моє дитинство, зараз цього у дітей немає.
0

#30 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 05 July 2013 - 09:39

Тобто аргумент той, що раніше були ідеї, а зараз викачування грошей? Це не аргумент, а заява, яку і треба підкріпляти аргументами і фактами. Я вже втомився повторювати, що WoW завжди був суто комерційним проектом, в якому робили те, що клієнти хотіли бачити. Просто раніше клієнти хотіли бачити одне, потім клієнтам почало набридати робити одне і те саме. Тому старі напрацьовані механізми спрощують або змінюють та вводять нові. Раніше прокачка персонажа, скіллів, професій, дослідження континентів - це були основні фішки гри, які людям було цікаво робити. Але за 10 років це вже перестало цікавити майже всіх, тому всі ці механізми спрощують. Навіщо змушувати гравця витрачати рік на прокачку персонажа, коли багато значно цікавіших речей він просто не встигне через це зробити?

P.S. Це ж коли це ти встиг народитись, щоб добре СССР запам'ятати? Це ти маєш бути мінімум 1980-ого року народження або ще раніше. А взагалі, ми не так далеко від СССР пішли - зараз ми країна дикого капіталізму і бандюків при владі. В СССР теж завжди були бандюки при владі (хіба що люди не вважали їх бандюками), хіба що базарів на кожному кроці не було.
0

#31 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 05 July 2013 - 14:17

Всі проекти комерційні, але є уклін в той чи інший бік, хоча якшо розцінювати це як творчість то можливі і не комерційні. Коли все робиться для того, щоб заманати ще більше людей в гру для більшого збагачення, то тут творчого немає нічого, хіба що в класику були притаманні якісь риси останнього. Про що я веду весь час. Коли все просто - людей більше, коли людей багато, грошей ще більше. Ще трохи простоти і гра буде в руслі казуального жанру ігор, що зведе з часом на нівець усі попередні напрацювання. Не буває вічних проектів, колись вони мруть через брак класних ідей. От я про це й веду, що з кожним патчем Блізи все більше заглядають в кишені клієнтів. І нікому не набридло бачити одне й те саме. Багато хто застряг на ЛК, коли прийшла Ката і таке інше. Навіть сам сказав, що ти людина звички, то таких також чимало, тільки вони ще більш консервативні.
П.С. А яка різниця коли родився, я памятаю дитинство своє класно в СРСР і не жалкую, що воно в мене було совєтським і жалкую, що такого вже немає в наш час. І якшо порівнювати часи СРСР і зараз то це велика протележність.
0

#32 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 05 July 2013 - 15:36

Вони роблять те, що мусять робити. Мене, наприклад, дратувала відсутність можливості літати в Азероті, що треба було бігати до тренера вчити скілли і робити зайві квести, що я не міг змінювати свої таланти під кожного конкретного боса між пулами, що кожного разу мав пікати практично одні і ті самі таланти, бо 90% з них є обов'язковими. Коли пробував грати за мага, то доводилось від'їдатись і відпиватись після кожного моба. Не можу порівнювати з БК чи класіком, але Пандарія рази в три краща за ЛК чи Катаклізм.

Щодо дитинства - знову ж жодної конкретики, було краще і шабаш.
0

#33 Пользователь офлайн   Markodius 

  • Моллюск
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 43
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Кавешка

Отправлено 05 July 2013 - 16:16

Просмотр сообщенияBunny (05 July 2013 - 15:36) писал:

Вони роблять те, що мусять робити. Мене, наприклад, дратувала відсутність можливості літати в Азероті, що треба було бігати до тренера вчити скілли і робити зайві квести, що я не міг змінювати свої таланти під кожного конкретного боса між пулами, що кожного разу мав пікати практично одні і ті самі таланти, бо 90% з них є обов'язковими. Коли пробував грати за мага, то доводилось від'їдатись і відпиватись після кожного моба. Не можу порівнювати з БК чи класіком, але Пандарія рази в три краща за ЛК чи Катаклізм.

Щодо дитинства - знову ж жодної конкретики, було краще і шабаш.

Вот еще 1 казуал, вам лиш бы халявы побольше...Ваши флаи убили то ворлд пвп которого такие как ты даже не видели...Летайте где хотите токо не в Восточных Королевствах и Калимдоре. ПвЕ стало примитивным...Это не бк и тем более класика. Легендарок понавыпускали что ппц, во времена класики епик реально был епиком и за него люди жопу рвали, только избранные фармили накс ради т3, да что там т3. Не все могли зачистить МК и БВЛ. Бои были интересней. А сейчас любое днище может убить боса, да и еще со скучной механикой. Близы убили гибридов...еще один камень в их сторону.
http://www.youtube.c...&v=bcM_Jg7je_0#!
0

#34 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 05 July 2013 - 17:32

1. Про казуала ти загнув, тут на ДП нема жодного хардкорного гравця. Ти такий самий казуал, як і я. А якщо подумати, то я якраз граю хардкорно, просто не в області ПвП чи ПвЕ. Я теж можу почати казати, що якщо ви прокачали менше 5 персонажів, то ви казуали.
2. Про ворлд ПвП можливо і ваша правда, але я граю на ПвЕ сервері і мені на нього начхати. Але погоджусь, що я нарешті побачив один аргумент на користь ваших слів.
3. Про ПвЕ ти не маєш права нічого казати, бо в тебе нема прогресу, і скільки я тебе тут бачу, ніколи і не було. ЛФР і нормал - це не прогрес. Про ПвЕ питай в Method, Blood Legion, DREAM Paragon та інших, кого знайдеш, дізнаєшся багато чого цікавого про те, який зараз простий ПвЕ контент.
4. Гібриди... хм, нехай буде другий аргумент. Хоча особисто мені знову ж начхати.

Проблема в тому, що плюсів значно більше, ніж мінусів.
0

#35 Пользователь офлайн   Markodius 

  • Моллюск
  • PipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 43
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Орда
  • Имя основного персонажа:Кавешка

Отправлено 05 July 2013 - 17:51

Просмотр сообщенияBunny (05 July 2013 - 17:32) писал:

1. Про казуала ти загнув, тут на ДП нема жодного хардкорного гравця. Ти такий самий казуал, як і я. А якщо подумати, то я якраз граю хардкорно, просто не в області ПвП чи ПвЕ. Я теж можу почати казати, що якщо ви прокачали менше 5 персонажів, то ви казуали.
2. Про ворлд ПвП можливо і ваша правда, але я граю на ПвЕ сервері і мені на нього начхати. Але погоджусь, що я нарешті побачив один аргумент на користь ваших слів.
3. Про ПвЕ ти не маєш права нічого казати, бо в тебе нема прогресу, і скільки я тебе тут бачу, ніколи і не було. ЛФР і нормал - це не прогрес. Про ПвЕ питай в Method, Blood Legion, DREAM Paragon та інших, кого знайдеш, дізнаєшся багато чого цікавого про те, який зараз простий ПвЕ контент.
4. Гібриди... хм, нехай буде другий аргумент. Хоча особисто мені знову ж начхати.

Проблема в тому, що плюсів значно більше, ніж мінусів.

я пандарию не рейдил ок да? я вовремя закрывал контент 4.х.х но уже тогда понимал что лупить босов в дпс гонке это ппц как весело? Я казуал? Да, я за то чтобы над всем надо было пыхтеть по пол года.Хочеш в героид и репу набей, хочеш еще чтото пойди цепочку заебош, хочеш туда, пронеси то для начала. К черту лфр, и так далее, к черту сраную халяву. Еси в твоем понимании казуал и не казуал эт о100500 персов, прогрес и тд. То дядя тебе к врачу. И еще одно ты меня не знаешь не знаешь как я рейдил(ты наверно еще не знал о вове когда я бороздил просторы класика), и самое главное ты для меня никто чтобы говорить что я могу а чего не могу. Наивность школьника ей-Богу...
0

#36 Пользователь офлайн   Woozik 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 69
  • Регистрация: 28 June 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Primavera

Отправлено 06 July 2013 - 08:53

Головне, що визнав сам "Не можу порівнювати з БК чи класіком, але Пандарія рази в три краща за ЛК чи Катаклізм". То тут безпредметна розмова. Шось нам доказує, пояснює, а тут опа і така заява. За Кату, ЛК і Панда мова не йде, з них власне й почав псуватися геймплей.
Людина головного не розуміє, гра стає все більш казуальною. Лфг та лфр призвело до того, що "воно" не знає де власне той данж знаходиться, особливо low level. Для входа в Інсти потрібно було робити пре-квести. Пвп це тупо конвеєр, за тиждень фул арена сет - бред і т.д. і т.п. Те що ти граеш харкдокрно то це не значить, що сама гра харкордно. Качай в три вікна персів в одночасі, буде взагалі жесть. Самому ускладнювати можна як завгодно. Колян усе правильно каже. І на останок ще раз виділю основний аргумент, гра стає все більш КАЗУАЛЬНОЮ. Спитай у пвешерів, кого складніше було вбивати Іллідана чи Рагнароса, та коли він уперше впав після його появи в контекті, та коли вперше - Іллідан.
На рахунок дитинства, зараз серед дітей мало хто ходить з ключкою на озера чи то майданчики в хоккей грати, зараз мало хто ходить на лижах з гірок спускатися. Ми ще у свій час робили пристрої з ковзанів, на кшталт маленьких кареток для ганяння на кризі. Зараз мало хто гра в піжмурки, мало хто сидить зранку й до вечора на стадіоні, граючи у футбол, баскетбол, волейбол та інше. Мало хто гра в козаки-розбійники, в квача як на велосипедах, так і без них і т.д. Зараз це все має лише поодинокий прояв, а в СРСР це було масово. Проте сьогодні діти масово сидять за компом і в свої 10-14 років уже знають, що таке "кеп" та інше.
На останок, а яка різниця між комерційним музикальним треком та не комерційним, коли обидва було продано.
0

#37 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 06 July 2013 - 13:02

"Колян" може щось би розумне і б сказав, але через велику кількість граматичних і пунктуаційних помилок, а також використання матів та мережевого сленгу мені дуже складно і неприємно читати його повідомлення (хоча звідки у неосвіченої людини з'явиться інтелект?), "ок да". І прогресу в нього було у часи Катаклізму нуль - єдиний більш-менш прогрес у нього є у патчі 4.2, і то - не закритий (Рагнароса то як раз і не вбив) і після 8-микратної зачистки норми. Коли він почистить весь ХМ хоча б на 6-8 тиждень після виходу патчу, тоді його словам, що ПвЕ контент простий, можна буде вірити. Закрита норма - це не закритий контент, а те, що закриває хардкорний гравець вже у перший тиждень після виходу патчу. Це ніщо. Пам'ятаю, як "Колян" тут писав, що його гільдія вайпається в нормі на Ультраксіоні, намагаючись пройти його в одного танка, бо їм бачте ДПС не вистачає. Я, казуал, тоді своїм танком давав на цьому босі 22К ДПСу. А я паладин, БДК давав ще більше. Якщо хоча б 7 гравців у нормалі дають такий ДПС (хоча ДПСи мають давати значно більше), а проходити можна і в 2 хіла, то босс складається спокійно до енрейджу. Вони у нормі вайпались на найелементарнішому босі після Морчка, і "Колян" стверджує, що контент простий...

Про Ілідана і Рагнароса ти загнув. Я тобі можу розповісти, що в мене в дитинстві була телевізійна приставка "Сюбор" (вона ж "Денді" та "Найнтендо"), так от в мене були ігри Чіп і Дейл 2 та Фелікс. Скільки я тоді мучався, щоб їх пройти, а головне - скільки часу в мене це зайняло, кожного разу проходячи все далі і далі потрохи... А пару років тому я на кожну з цих ігор витратив по одній годині, пройшовши кожну з першої спроби. Так це я до чого? А я про те, що ПвЕ контент насправді не стає простим, просто хардкорних гравців вже нічим не здивуєш - в них є аддони, досвід і команда. А якщо заточувати контент під неймовірний RNG та настаковування шмоту, і це все орієнтовано робити під топ гільдії, то так - вони закриватимуть контент на третій місяць після його виходу, акумулювавши весь шмот з норми та попередніх босів у ХМі та дочекавшись найвдалішого пулу. Але проблема у тому, що такі "хардкорні" гравці, як "Колян", цей контент зможуть закрити лише через 2 аддони, і тоді "Коляни" будуть нити на форумах, що "Блізи" здуріли, контент закрити стало неможливо.

Гра стає "казуальною" для того, щоб гравці мали можливість насолодитись усім розмаїттям контенту, а не доводилось обирати між ПвЕ та ПвП, а можливо ще чимось іншим. Якщо ти насправді хардкорний гравець, як, наприклад, екс-рейдер Paragon'у, Lappe, то ти не будеш скаржитись, що гру "оказуалили", бо тобі весь час є над чим пихтіти. Lappe не встигав все закрити, хоча був дуже близьким до цього. А ви з "Коляном" були насправді казуалами, які грали у 20% від того, що пропонував WoW. Зараз WoW пропонує більше, тому ваші 20% стали 5 відсотками, тому вам здається, що у WoW робити нема чого і його "оказуалили".

А щодо твого дитинства, те, що воно тобі подобалось, не робить його кращим за дитинство сучасних дітей. Все залежить від суб'єктивного сприйняття. В мене теж було хороше дитинство, хоча воно і перебігало у часу після розвалу СРСР, коли жити дорослим людям було дуже важко.
0

#38 Пользователь офлайн   Lighto 

  • Администратор
  • Группа: Администраторы
  • Сообщений: 902
  • Регистрация: 23 June 11
  • Городинтернет
  • Фракция:Обе
  • Имя основного персонажа:Kazuma

Отправлено 06 July 2013 - 13:55

Выделил весь флудострастный сценарий из темы про гильдию в отдельную ветку.
Ну конешно не могу влепить свои 5 копеек на счет панд.
Я сам не играл на оффе от класика по ЛК включительно. Немного играл на Кате. На панды шото лень подписку продлевать.
Но новости я читаю.
на просторах интернета еще в начале года была статья о доходах близардов и согласно этому документу в начале 2013 года количество подписчиков World of Warcraft уменьшилось с 9.6 до 8.3 млн (1,3млн)
А это весомый аргумент в сторону того что "ПАНДА уже не торт"
Дальше тут пролетала фраза "Откуда панды в ВоВ взялись" - это просто, они были еще во время Warcraft 3

Так как я не однозначный человек то я могу быть на двух сторонах сразу. :ph34r:

Дальше фраза "а в наше время..." - не советую использовать. Мы живем сейчас.
ИМХО моральные и прочие устои прошлого могут быть не совместимы с уставом жизни сегодня. Используя эту фразу вы превращаетесь в дедулю консерватора не способного приспособится и быть "гибким" сегодня. Изза этого много нытия и упертости осла.

#39 Пользователь офлайн   Bunny 

  • Безпозвоночное
  • PipPipPip
  • Группа: Пользователи
  • Сообщений: 96
  • Регистрация: 05 July 11
  • Фракция:Альянс
  • Имя основного персонажа:Bunny

Отправлено 06 July 2013 - 15:13

Просмотр сообщенияLighto (06 July 2013 - 13:55) писал:

Но новости я читаю.
на просторах интернета еще в начале года была статья о доходах близардов и согласно этому документу в начале 2013 года количество подписчиков World of Warcraft уменьшилось с 9.6 до 8.3 млн (1,3млн)
А это весомый аргумент в сторону того что "ПАНДА уже не торт"


А може проблема не в пандах, а в тому, що WoW - це торт 10-тирічної свіжості. Щоб вже Blizzard не зробили, ускладнили, полегшили, зробили сальто, все одно WoW ніколи не буде тим, чим він був для людей на початку свого існування. Я впевнений більше, ніж на 200%, що якщо Blizzard замість панд поставлять класику, кількість підписників з 8.3 млн впаде до 10ти тисяч.

Просмотр сообщенияLighto (06 July 2013 - 13:55) писал:

Дальше тут пролетала фраза "Откуда панды в ВоВ взялись" - это просто, они были еще во время Warcraft 3


Це я використав в якості прикладу хибних аргументів, які люблять використовувати нитики.

Просмотр сообщенияLighto (06 July 2013 - 13:55) писал:

Дальше фраза "а в наше время..." - не советую использовать. Мы живем сейчас.
ИМХО моральные и прочие устои прошлого могут быть не совместимы с уставом жизни сегодня. Используя эту фразу вы превращаетесь в дедулю консерватора не способного приспособится и быть "гибким" сегодня. Изза этого много нытия и упертости осла.


От про це я і кажу - "старперство" зараз в моді, треба почекати пару років, коли мода зміниться.
0

#40 Пользователь офлайн   Lighto 

  • Администратор
  • Группа: Администраторы
  • Сообщений: 902
  • Регистрация: 23 June 11
  • Городинтернет
  • Фракция:Обе
  • Имя основного персонажа:Kazuma

Отправлено 06 July 2013 - 15:33

WoW - це гра, а не торт який може спортитися від віку.
Спортити його можуть лише обновлнення, які роблять розробники.

  • 3 Страниц +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

1 человек читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей